anak murid socrates

Friday, April 20, 2007

kalau ada sesapa teperasan time blog ini akan dipost around 5++ am. hehe apakah aku still buat pepagi buta nih? bukannya apa, last nite tetido awal gara-gara nak menidokan aaqilah. selalunya mak dia akan tido dulu punya. yela, suasana dah conducive, gelap, sejuk-sejuk sket, dicampo faktor maknye emang kaki tido muahahaa

aku terbangun bila alarm bebunyi, oh dah subuh dah. sbb tido awal then senang bangun sket. semangat nak bangun semayang subuh. good, good. pastu buatkan air milo utk the hubby, kasi tambah semangat rajin dia. pastu dalam kepala aku teringat nak abiskan download anime movies sket. biasala keje melepak nih, carik bahan untuk ditonton. unlike the hubby, dia rajin melayan drama, maybe sebab dia selalu cakap dia tak suka drama sebab tamo any attachments then sekarang dia yang sangkut huhuhu

so apa plan ari ni? aku duk repeats kat the hubby, hari ni saya nak bawak aaqilah gi library for that nursery rhyme session, kalau rajin dan kalau tebangun hehehe dah beminggu jugak le aku sebok gebang, then start keje ari tu camne plak kan, so bila dah free balik ni the bestest opportunity untuk bawak aaqilah besocial. bukannya apa, bagusla kalau dapat dipraktikkan selalu, tadela takut sangat dengan orang nanti. baby pon sebenanya walopon kecik-kecik ni suka dan nak bekawan. hehe dari gaya aaqilah ni, parah gak le kalu balik raya tahun ni nanti. dapat dah kiterang bayangkan camne reaksi dia bila behadapan dengan sume orang..

keje oh keje. sakek kepala aku dibuatnya. it's just dat ada menda yang merisaukan pemikiran aku nih, aku rasa dah bole dah masuk kategory desperate housewife. walhal tade pong! tapi tu la, aku ni duk pike, punya pike, punya pike tambah menyenakkan dan menyendatkan kepala sendiri. asalnye kecik je, tapi aku bole relate ke satu menda lain, then relate lagi dan lagi dan lagi.. pastu tetiba tengah duk relate tu aku bole trackback balik camne sampai ke situ. kalu tamadun greek dulu kala ni, bole join jadi ahli pike dah agaknya. maybe aku leh came up jadi philosopher wakakakakaa ooo patutla aku ni dah start nampak tua agaknye cheeee...

ok ya, baik sambung tido la. my best therapy for any situations. cuma lately tido pon asik mimpi ntahapa je. aku pon nak bangun awal karang, harapnya level kerajinan akan meningkat. hopefully sesi menyanyi-nyanyi besama kanak-kanak tu will be another good therapy.

ciao

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images