eternal sunshine of a spotless mind

Wednesday, April 11, 2007

weee aku dah one year older dari the hubby. dia kata dia kawen dengan orang tua cheeee lagi lima bulan dia pon nanti sebaya aku jugak tape tape

ape ye? being a 27 aku rasa bukanlah dah besar lagi. ada one of my frens cakap, kita semua dah besa-besa ye. to me i think it's quite inaccurate. penggunaan besa-besa tu lebih kepada awal 20's, macam masuk 21 ke. 27 lebih kepada dah melangkah alam lebih tua, maka hidup lebih buhsan. kepada sesapa yang dah ada family, anak sorang dua tu maknanya life kita surrounds dengan pembesaran anak-anak. then daily talk lebih kepada anak-anak jugak. "hari ni aaqilah dah berdiri pegang kerusi waktu awak gi keje tadi." takpun "aaqilah panggil yayaaaah laa" aaqilah this, aaqilah that..

melayan blog kawan lama bebaru ni, dia ada citer pasal changes. ada satu part aku setuju. waktu sekolah-sekolah dulu tak sabar2 nak abis sekolah masuk uni. antara sebab aku tak sabar-sabar nak abis sekolah sebab malas nak iron baju sekolah wakakakakaa lagi satu mencik betul kena basuh kasut sekolah pastu kapokan color putih itu. pastu bebuih mulut cikgu-cikgu pesan, jangan rushing nak keja masa untuk menjadi adult. enjoy lah zaman-zaman persekolahan kamu sebab ni lah masanya paling fun sekali. ye la cikgu, kata kamu itu betul sekali. tapi seriusly kalu bole return to the past masa sekolah won't be my first option ahahahaha

tapi apa yang aku cuba nak sampaikan sini. everytime thinking about the future, maksud aku where i am now, banyak jugak actions aku yang questionable. firstly for being impatience. then terlalu ikut hati. macam-macam la. sentiasa aku pikekan tang mana yang fate twisted itu. tapi itula, if only time could be changed. sure semua orang akan berebut-rebut untuk return to the past and make something different. kalau lah ada sale "70% off time, return to 70% of ur timeline" aku pon berebut sama..

sebab itu masa akan terus berjalan. untuk kita learn dan apresiasi masa yang ada. kalau bole pusing balik tade apanye yang kita belajar. itu cheating kan.

wishlist aku sekarang pon tak berapa kesah sangat. kalu dapat apa yang diidamkan sangat alhamdulillah. maybe masa sekarang ialah masa aaqilah. mungkin juga hehehe

i'll upload pics soon =)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images