the day we arrived in london

Tuesday, April 12, 2005

as promised, this entry and the followings are gonna be our fun-trip to london. sungguh semangat wen it comes to travelling.i didn't sleep at all, as part my celebrations of submitting all assignments.apa mau pike pasal outputnya,deh.. chatted de whole nite, since going to leave dearst for the next few days. warying of wat food dat we might 'encounter' (is it appropriate?) during the journey, kiterang decided nak masak. dengan semangatnya aku masak spaghetti goreng express yang ku tapau.just before 0730 in the morning, smiling happily and sleepy-face, aku ngan fareeza gerak dari umah. first bus stop, st. andrew square bus station.

aku igtkan bawak traveller bag ni might be helpful sbb ko tak payah nak sorong-sorong, tp makin seksa adala.less than maybe 15 minutes, aku started feel the burden on my back. we got ourselves seat, and excitedly tunggu bas jalan.weh jalan ah =)

fareeza cakap kat aku,ko jangan nak tido.kite tido dalam bas gi london nanti. ish aku dahle dah start pening-pening lalat nih,tp tape,tahan tahan.aku rasa,by the time we reached glasgow area,kitorang telelap.all of a sudden,eh dah sampai glasgow.hari awal lagi,baru 0900++ ko lapa tak? aah,aku lapa ni.makan je la bekal
nih. maka, kitorang pon gerakle menuju ke satu coffee shop nih, kat lua sejuknya..toksah cakap.aku rasa dalam 6C kut.


couldn't wait any longer,dua orang monsters finished off de bekal Posted by Hello

kat luar sejuk, and mostly kedai pon tak bukak lagi. kiterang pon melepak je dalam kedai tu. dengan cuak carik satu spot yang waiter/waitress dalam kedai tu takleh nampak kiterang. dengan plan beli hot choc untuk cover, aku pon membuka bekal tadi.siap ada fried chicken lagi.mau tak berselera. maka, without wasting our precious time, kiterang pon makan dengan tidak menoleh kiri dan kanan lagi.bes bes. ++kenyang deh++

it's nearly 11, we hurried up to the stance where the bus's waiting. ramai rupanya org nak ke london nih. tepat pukul 11,bas pon jalan.bas jalan,aku pon jalan ke alam mimpi dengan pantas sekali. zzzzzzzzzzzz

seingat aku la,bas ni stopped 3 kali.first stop aku turun,nak gi wash room.memang tade idea kat mana dah ni.aku tanya2 fareeza,agaknya kite kat mana? merayau-rayau gak igt nak beli mags, tp sayang duit lak rasanya.aku beli ribena je.

memang sepanjang bas jalan, kiterang tido.aku memang penat, since the last few weeks before nih aku tak cukup tido.atau tido tak betul.sebab i'll stay until 6 or 7 in the morning, aku bangun at 12 camtu.tido bila subuh dah masuk,bangun waktu zohor.this way i won't miss my subuh hehehe mata lebam toksah cakap.aku pon memang dah lebam. ++lebam++

we were getting near to london.oh wat an excitement. this's de first time i set my foot here. waktu datang sini, aku cuma sempat merasa lantai heathrow je. tapi kat luar tu jam, aku tatau kenapa.jam dah dekat pukul 7. oo rupanya ada accident.biase la perangai mesian,mesti ko nak tengok wat was happening out there?teruk ke acident dia?hehe wat i noticed was, we were the only 2 that tried to catch the glimpse of outside. orang lain? relax je. weh nak sampai dah.. ++gayat++

a fren of us waiting in victoria, and sending us straight to uxbridge.aku call jija,weh,aku dah sampai london.misha!!cepat la,kitorang tunggu ko je ni,sumer orang dah ada sini nak makan. jija was the tuan rumah,celebrating leila's belated beday party as well as our arrival,ni dia cakap le.aku dah le memang lapa.sengih2 je as imagining mesian food.


girls having fun Posted by Hello

apa ye?penat memang penat.during the 13 hours journey which i counted in from edin as well, all i did was sitting on the bus.bontotku sakit,pinggah lenguh.belakang sakit.penat is de bes word described.tak saba lak aku rasa nak tido.esok bermula la pengembaraan merayau-rayau...


band of de nite "THE BEN" Posted by Hello

okeh,this section is dedicated to "THE BEN" who played such incredible medley of their stuffs. meh sini aku kenalkan.
++lead vocalist++pose poyo sket,kasi nampak cam aku ni ganas padahal tak ahahaha
++lead guitar/backup vocal++muka aku ada macam mamat layan jiwang tak?
++rhythm++sesat dari mana tah??sapa ni weh
++bassist++this is de real kewl girl(perasan!).songwriter who doesnt know how to compose.perasan lagi
++drummer++ni pon sesat jugak

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images