pilih memilih

Monday, January 17, 2005

good moning.aku mulakan pagi yang sejuk dan gelap ini dengan a new entry fo blog gua.sekarang ni aku ada task penting kena buat,iaitu pilih subjek apa nak buat sem ni.btw,memang dari last sem aku dah register subjek sumer,tapi ko bole pilih dan update any changes,before wed 19/1/2005 nih,meaning aku ada 2 ari left untuk decide.

uih kalo diikutkan rasa hati,ambitious sangat lak jadinya.tu nak amik,ni nak amik.tak pike diri betul.yela,kalo baca subjek tu nanti,uih powernya apa blaja nih hahahaha tp jgn cepat perasan,bila ko nak mintak keje(dalam lingkungan academician),kalo kena la lecturer tu tau,dia sendiri akan tau level mana ko blaja.so takleh la nak show off or is it good to know everything?depends

so,back to my case,aku rasa setiap orang ada limit..yep,i know where my line is.dengan prestasi last sem,aku kena be more careful..jadi aku akan kurangkan ambitious,dan kena ikut strategi no 2(bila masa ada tu hahahaha)

apa-apa pun,jom masuk kelas dulu jon,n later decide..by wed,leh register kan

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images