padan muka aku

Monday, November 22, 2004

dalam kesebokan aku siapkan keje-keje melambak ari ni,aku pon kekadang busan jugak (bukan kekadang,selalu akakaka)..apa lagi pandai je aku carik menda-menda yang seronok.so keje aku ari ni ialah baca blog orang.so aku pon mulala keje-keje menggatal tu.pastu aku end up dengan duk baca satu blog ni (ops,cant tell which one), duk sebok-sebok scroll tu lama kelamaan..scroll aku tak berfungsi dah,dem menci aku..ni sumer pasal "berkat" gatal baca blog org..


chilake mouse yang dah rosak..ceh

tau le,next time memang aku ganti dengan yang baru,tau le mouse nih
sepanjang minggu ni memang aku merehatkan diri.pasni ada kerahan tenaga,kena la bersengkang mata nak keja dateline.adeh..mak..begini la nasib seorang student,tu la gatal lagi.pastu nak gembirakan diri lagi,pakai cap dgn mafla dalam umah.sejuk ooo,memang sekarang ni sejooookkk as u can see below..we modelling latest autum/winter 2004' collections hehehehe

upcoming winter models..smileee

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images