too old or still young?

Wednesday, December 15, 2010

my murtaugh list:
i'm too old for these stuffs (updated dec 15 2010):

  • lepak tengok bola kat mamak
  • bangun 2-3 pagi semata-mata nak tengok bola demi menyatakan kesetiaan kepada kelab yang diminati, nope, i'd rather layan bola dalam mimpi saja..
  • bangun tido tengahari, huhu buruk perangai..
  • body piercing, telinga saja cukuplah
  • tido kat merata tempat such as bus station, dan kaki lima mall yang sudah ditutup di dalam suhu yang gile sejuk sewaktu backpacking
  • kadang-kadang rasa macam dah tua untuk today's fashion. saya sudah tidak fashionable lagi
  • menghafal semua benda dalam kepala, jap lagi mesti dah lupa..
  • menghafal lirik lagu beria-ria

the barney stinson's list of never too old for these stuffs:
  • pakai braces =J
  • lepak kat mamak hehe
  • put on snickers
  • mengusung backpack everywhere
  • pakai t-shirt, jeans and selipar
  • berjalan kaki ke mana-mana, very good for your health you know =)
  • masuk kota singa pagi-pagi buta dengan bas from jb, travel macam orang gila, malam balik kl naik train hehehe.. cuma nowadays mau travel dengan lebih relax..
  • potongan rambut pendek yang cute
  • skinny jeans hehehehe
  • cute flats
nampaknya memang boleh tahan tua, sebabnya banyak aku dah lupa. sebenanya dari siang tadi aku tiba-tiba teringat satu scene dari himym yang kasi aku idea untuk come up with my own lists. oklah, nanti aku update lagi..

You Might Also Like

2 comments

  1. chek misha...
    we never too old for all those stuff..hati mau girang laa...live life to e fullest...coz life is too short ;) apa cerrr.....

    ReplyDelete
  2. new year chek puan durra..
    alaa,aku la terasa tua plak hahaha
    slamat and slamat babe!!

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images