again, tale of two cities

Thursday, December 02, 2010

many apologizes for my late entry on the busy weekend.

friday i was in bangi for 1nita bengkel. last minit punya persetujuan untuk pergi, jadi aku worked around bengkel punya jadual yang mengisi jadual aku yang sedia padat ini kononnya. yelah petang jumaat tu aku ada interview plak kat cyberjaya. tapi sebab habis awal dengan baik hatinya aku patah balik ke bangi dan habiskan sesi syarahan untuk hari jumaat. awal-awal lagi aku dah cakap, sabtu saya takde, adik saya konvo.

hari sabtu kiterang ke shah alam untuk konvo aja. lawa tak aku bergaya dengan baju kurung moden yang akhirnya tak dapat masuk dewan seri budiman tu pon. kalaulah aku bijak sikit, selamba je aku dah pakai pants. siap ada heels lagi ye. takperla aja punya pasal saya sanggup bergaya cantik-cantik hehe. maklang dan pijah pun cantik, memang sesuai untuk majlis rasmi. sayangnya bila petang, hujan turun sangat lebat siap dengan angin kencang, jadi tak dapatlah nak bergambar di bawah sinaran matahari. kalau tak aku rasa lagi cantik dapat gambar outdoor yang terang dan sangat kontras. untuk meraikan kejayaan aja dan kawannya, kiterang celebrate makan bes sket. sayang gak korum tak cukup, tapi sapa yang ada itu pun tetap bermakna.

ahad aku sambung dengan bengkel 1nita. bengkel ni untuk usahawan dan bakal usahawan memanfaatkan online shops, as we were given brief trainings on web development using wordpress. sempatlah aku present cupsters kat dalam kelas, dan balik dengan sekeping certificate. oh ya bengkel 1nita ni free, kepada sesapa yang berminat silalah menghadirkan diri ke u.k.m bangi jumaat ni untuk another bengkel sebelum mereka-mereka ini ke terengganu pulak. for more information read here

hasil dari bengkel 1nita, proudly presenting to you people - Cupsters

nampaknya aku kena work harder, more sites to maintain =)





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images