how about give it a try?

Monday, November 01, 2010


Oklah, entri ni macam iklan pulak.

rasa macam lama je entri takde gambar. apalagi aku takde kamera, sedih pulak rasanya. seriously, gambar yang datang dari aku mostly from iphone atau nikon compact kamera belongs to adik aku. sob sob.. kiterang memang macam takde semangat. nevertheless, passion aku terhadap foodtography or sebenanya food photography tetap ada. especially bila browse blogs dengan gambar yang super canteks, rasa bersemangat gitu.. terus rasa nak pergi beli hahaha (tapi duit tade)

sabtu yang lepas, alhamdulillah kenduri doa selamat/aqiqah dapat dilaksanakan dalam suasana yang kecil dan meriah. terima kasih pada kawan-kawan yang sudi drive sampai nun semenyih di sana. dan tak lupa juga saguhati untuk natalia, on behalf of natalia aku nak ucapkan many thanks for that. menu yang ala-ala kampung dan semuanya bukan dimasak sendiri hihi. ops, chocolate cake adalah sponsor dari cupsters of course.
  • nasi minyak, nasi putih - katering
  • kari kambing, sup kambing - bro asrar yang masak untuk hakim punya kenduri last time
  • ayam goreng berempah - katering
  • ikan keli goreng sambal - lenggeng
  • gulai nangka - lenggeng
  • kuih muih such as kuih bakar, koci, talam cendol, talam keladi
  • cupsters's kek coklat 
walaupun pada mulanya aku nak launch cupster's new project, due to time limitation the project got to be axed at the very last minute and was substituted with our signature chocolate cake. saya upset tau. review mengenai kek memuaskan dan menggembirakan. rata-rata cakap sedap, aku sendiri pun cakap sedap hehehehe.. oklah, kurang aci sebab aku big boss tapi i'm quite picky to be honest.

so friends, how about give it a try? =)

You Might Also Like

2 comments

  1. Sedapnya..

    Kindly visit my cupcakes blog at http://sweetheartstories.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images