couch potato

Monday, May 24, 2010

semalam, biasalah kalau borak-borak mesti melalut punya. aku tak ingat cerita pasal apa, tapi ada kena mengena dengan counterfeit. aku citer kat o.h pasal guiliana & bill, yang mulanya aku ingat dia tau, but then he kept asking sapa?

o.h: sapa bill ni?
me: bill rancic la, the apprentice 1 punya winner tu
o.h: rancangan apa awak tengok ni?
me: giuliana & bill aa, 712 (dan dengan gembiranya aku cerita)
o.h: saya rasa macam nak cancel je, bukannya tengok.
me: (very persuasive konon) jangan, jangan. saya tengok 711, 712, 715
o.h: awak ni memang takde kerja. bby, go get a job la.
me: ler, kan ke saya memang takde keje. kadang-kadang sebab tulah saya bergaduh dengan aaqilah di siang hari (kes 613 vs 711 muahahaaa)
o.h: bby seriously, pergi cari kerja

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images