royale blue??

Friday, September 11, 2009



ini adalah satu lagi entri tiada tujuan a.k.a cerita kosong a.k.a tidak relevan.

sapa pandai cuba teka apakah kain kaler biru royal atau navy blue (kut??). sewaktu o.h tunjuk kat aku bebaru ni, dengan tiba-tiba aku teringat, ye nilah kaler tema saya waktu kita kawen itu hari.

sungguh pening memikirkan pasal kaler tema, ini dalam kes aku. satu aku sendiri tatau kaler apakah yang umph. dua dalam masa yang sangat singkat persiapannya, apakah sempat nak buat benda2 yang orang lain sudah mula prepare dalam at most setahun punya period? then aku tau memang banyak combination kaler yang cantek-cantek dan comel-comel, tapi aku cuba untuk lari dari mainstream atau tidak mahu nampak terlalu ayu di hari besar itu nanti. takkan la hitam pulak kan, tapi dengan kombinasi yang pandai akan nampak umph dan sleek nanti, pecayalah hehehehe.. since mem besar yakni mak aku tau yang aku suka biru maka dia mencadangkan biru.. tapi biru lembut-lembut gitu. ye mak aku memang bertastekan kaler yang lembut-lembut gitu, biru lembut laa, kuning susu la.. cokelat lembut laa.. tidak..oh those kalers, they're totally not me.. huh mengada sungguh laa..

kemudian, tiba-tiba satu hari aku terbayangkan biru yang sangat gelap. mula-mula aku suggest kita combinekan dengan cream, then ada makcik aku bersama mak aku kata kombinasinya nampak sour. then substitute dengan putih. semua orang aku suruh pakai kaler biru tua gelap tu. sampaikan ayah aku terus nampak slim je dengan baju melayu kaler biru gelap ahahha.. orang lain sapa tade kaler biru tua asal tudung or baju berbungakan biru tua pon kira bolehlaa tuu.. sekali lagi diingatkan, saya memang tidak minat sangat kesamaan hahahahahaa.. tapi aku ni pelik, kadang suka kadang tak berapa suka.. jadi kalau nampak aku dan o.h pakai tshirt sama tu tandanya suka laa tu hahahaha

ok berbalik pada cerita tadi, memang pening kepala rupanya nak carik barang-barang untuk hantaran dan hias bilik bila kita nak ikut kaler tema ni tadi. sebabnya bila melibatkan benda-benda kecik, memang sakit kepala dan menaikkan darah tinggi orang-orang tertentu especially bila kau nak jadi fussy padahal nak kawen less dari dua bulan dah. kemudian bila kau opt untuk kaler yang bukan mainstream, manalah nak dapat dekat kedai ready made. masuk kedai keluar kedai menambahkan penat, hampa dan pressure. last solution, beli juga asalkan biru dan ada putih.

sebagai kesimpulannya, anything is possible ;)

eh apa pulak tak relevan, inikan bulan anniversary. in case di hari itu nanti tak dapat nak post entri super special..

daa




hadiah anniversary, priceless.. another lil missy kekekekekekee

You Might Also Like

3 comments

  1. aqilah mmg amat3 comeys..aku suka reaksi dia bila tgk cam, ko ajar ke mmg dia sedia2 pandai has..geram dgn pipi dia..

    ReplyDelete
  2. haha tidakla aku ajar aksi2 depan kamera. itu namanya bakat si fotografer kekekeekeke..

    aku pun geram dengan pipi dia, sebabnya mengada boleh tahan since ada natalia ni. geram nak cubit2..

    ReplyDelete
  3. itu bukan kenit, itu aku.. aku kat pc kenit ni aish..

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images