banyak-banyak cerita

Friday, June 06, 2008

how i miss blogging.

lama tak lama laa kan, itchy gak terasa jari jemari ni nak menaip. nak update cerita pon bole tahan banyak. alhamdulillah maklang, harizah and ipah dah selamat sampai kat klia. seronok je balik, kiterang envy gak tapi nak buat camne, duit tak bape cuns je nak balik lagi tahun ni huhu. aku tau betapa the hubby hopes nak balik bercuti tahun ni..

cerita no 1. macam haram sket, blogspot got blocked at office. aduh, nampaknya source utama aku membuang masa dah makin kurang. dem dem. probably aku mungkin bole lagi update, tapi tak dapat le nak view. tak try pon lagi, masa tade sangat last time.

cerita no 2. nampaknya aku akan lepak sorang je laa since julie resigned last 2 weeks. in the future derang akan hire temp kalau ada release besar-besaran. otherwise sapa lagi tu akan cover, aku le tuu. hal-hal secreterial akan dimanage oleh other sekretari.

cerita jalan-jalan. akan lebih coverage harapnya dalam next entries hehehehe. banyak tempat managed to cover laa this time, clarks village, bath, durdle door, london (wajib nampaknya untuk first timers), portsmouth, brighton, swindon, bicester village, dan tak lupa southampton. walaupon tak jadi nak visit cornwall tapi puas hati dan senang hati jugak dapat bawak rombongan cik kiah ni jalan merata.

sungguh malas untuk masuk opis lepas seminggu lebih off. ingatkan this week dapat laa pergi dalam 1-2 hari tapi alang-alang off terus laa. aku ada cakap kat aja bila dia tanya tape ke aku tak gi keje, "kerja kena pergi hari-hari tapi keluarga datang hanya 10 hari setahun"

top of the list. krisis harga minyak kat mesia. walopon tak mengalami tapi tempiasnya kiterang terasa. aku cuba put ourselves in their shoes, dan aku cuba kira-kira kalu life kat mesia skarang ni. makin sakit agaknya financially. kat mana nak tinggal tu. depan opis? commuting? atau spend je macam biasa? nilai ringgit kita makin kecik dan kecik dan kecik..

ja ne.. more updates to come

You Might Also Like

1 comments

  1. Kat malaysia ni ok, ekonomi semakin bagus, meningkat 4% pada akhir penggal pertama. Minyak takjadi masalah, pakai air kencing paklah ajer.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images