the day when the lunch menu is there!

Monday, January 21, 2008

hari isnin aku sangat suka membelek menu minggu ini. seperti biasa, menda yang bole dimakan ialah veggie section dan juga ikan. tapi sedinya ikan macam tak popular je kat nxp ni. cuba ko letak ikan, gerenti hari-hari aku tak bawak bekal punya. walopon variety namanya, aku rasa kureng mmpph compared to skandia dulu (aku tak rasa sesapa nxpian pon paham so bole kutuk lagi wakakakaa).

aku sangat wonder la, kenapa omputehs (ops, bukan omputehs saje) ni suka sangat memakan babs? even aku yang membaca menu pon terasa geli-geli ditekak, cuba korang baca plak. roast leg of pork leg of pork served with sage & onion stuffing, apple sauce roast potatoes & vegetables. harga £4.00 paling mahal dalam minggu ni untuk lunch. itu kalu dia masak isi perut babs lagi aku terasa geli geleman. ke aku je rasa gitu huhuhuhu

back to ikan, tolongla eurest provide menu ada ikan at least 3 times a week, nak-nak salmon, saya suke ittew.

pagi ni aku datang opis, dozy je, ini aaqilah punya hal le. tapi lain cerita le ye.

ciao

You Might Also Like

1 comments

  1. beb...kalau tak silap hubby lu bukan suke ke????kekekekekkeke

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images