In our dreams

Tuesday, November 06, 2007

Plannya ari tu,nak pergi sana-sini,nak lepak mamak sampai malam-malam hari,nak besukan sakan,nak pergi honeymoon dua-dua..

Alkisah setelah balik,aaqilah yang agak takut dengan starangers nampaknya memang takut dengan orang yang dia tak biase.walopon memula aku agak risau dia akan diterkam kat airport,ternyata tido yang cukup boosted her mood a lot.dia suka dikelilingi ramai orang.tapi lepas tu,within the first week memang cranky je manjang.takleh berenggang dengan mak ayah dia.aaqilah dah memang terkenal kuat mengamok dan menjerit.

itu hari tu.hari ni nampaknya dia makin selesa dan got used dengan family yang besar,strangers,cuaca dan kl.kiterang ingat dia dah bole ditinggal-tinggalkan.hmmm nampaknya tidak.satu sebab utama dia still breasfeeding dengan aku.then at least dia mesti nampak salah sorang dari kiterang.tak ayahnya,maanya.abis tu camno?

mak aku gelak-gelak.katanya berangan je la mak aaqilah nak ke sini-sana huhuhu nampaknya gue kena tunggu lagik sih setahun dua.

You Might Also Like

1 comments

  1. ha'ah laa misya bila nak lepak mamak nih, anor free dah nih, dah ada orang jaga alya. Jom arr jenjalan tgk wayang 2 orang

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images