my bitter symphony

Wednesday, November 21, 2007

even the slightest mistakes or carelessness you commit can cause a very serious damage. one more thing, malaysians are very opportunist. bole percaya tak?

tengah seronok-seronok balik bercuti,aku dilanda satu bencana.although it wasn't involved my loved ones,but still bagi aku heartache sampai sekarang.kereta ayah aku yang kiterang pakai dipecah orang kat restoran jejambat sungai buloh.beberapa barang berharga confirmed kena curi.yang sangat berharga kenangan itu sendiri.sampai hari ni aku masih termenung.terus merajuk huhuhuhu

the hubby cakap bitterness aku tak abis-abis lagi.apa-apa perkataan yang related bole buat aku merajuk,atau termenung atau sebenanya simpan dendam dalam hati,sapa yang tahu??

sudahlah sudah..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images