oh dunia ini

Thursday, February 15, 2007

rasanya lama dah tak memblog. jangankan aku, my small circle of frens blogs pon camtu juga. agaknya life sume orang biasa-biasa je. atau tade masa. atau memang tade cerita sensasi.

lately aku made an attempt untuk mempolishkan balik programming skills. setelah meninggalkan dunia php betahun lamanya, aku merajinkan diri untuk belaja balik. end result, aku baru saja menguninstallkan semua menda dan juga memeningkan kepala otai-otai yang dengan soalan demi soalan demi soalan. macam-macam problem dan conflicts.

bukannya apa. teringat kata-kata hubby, kadang-kadang saya rasa duduk sini slacking je. aku rasa wat he said best suited me. risau dan tensen mengenangkan nak balik nanti. harta tade, duit tade huhuhu the most tension part, carik keje balik nanti. patutlah aku perasan muka nampaknya makin tua, sebabnya tensen.



nidji - kau dan aku

You Might Also Like

2 comments

  1. ko balik nnti jom la bukak bisnes ke ape.. hehehe.. satu cadangan aje.. =)

    ReplyDelete
  2. aku mmg berangan n plan nak jadi restaurateur,bisnes apa pon tetap kena ada modal.tp i'll keep dat in mind,future-partner ehehehe =)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images