soundtrack of revolution

Wednesday, February 22, 2006

dah dekat nak 2 minggu rupanya kiterang balik dari short hols.aku decide malas le nak tulis daily visits kitereang,since kat sini pon details dah cukup bagus.

aku rasa any holidays,kemana-mana pon tetap menggembirakan.kalau kita punya budget ciput,dalam malaysia pon ada banyak tempat-tempat menarik,yang paling penting dapat besama dengan orang-orang tesayang.lagi satu menda penting ialah makan.kalo kat mesia takan ada hal punya nak-nak lagi selera kita,halal punya dan makanan yang kita biasa.kalo tak biasa pon aku rasa tade hal punya nak have a try,maybe pedas sangat,atau masin ke,worst case tak sedap.food ni bagi aku kalo time travel ni sangat penting,kalo tak mana ada tenaga nak bejalan dan sebagainya.lainla kalo kita bole main hentam makan je,senang hehehe

kalo kita tak punya masalah dengan budget lak,ke mana pon bole pergi.nak tido kat mana pon tade masalah,tadela asyik tengok hotel murah je atau paling teruk youth hostel akakaka aku tak sure kat mesia youth hostel ni praktikal ke tak atau rupanya serupa rumah tumpangan ah lim je,sebab kalo kat oversea ni comfortable sebenanya.kalo dulu waktu zaman-zaman bujang bole le kita main belasah je nak tido hatta mana pon,tapi sejak-sejak dah kawen ni keselesaan itu penting..

ok,ok.sebenanya apa yang aku cuba point outkan kalo ada masa dan duit tu ada lebih-lebih sikit,pergila bejalan hehehe yang paling bes,jalan-jalan carik makan.aku penah becita-cita nak carik kedai-kedai yang klua rancangan tu hehehe

aku lapar.aku windu makan-makan kat mesia =(

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images