dunia yang tetiba gelap

Thursday, February 23, 2006

untuk pertama kali sejak aku kat uk ni,hari ni tade elektrik.bukannya kiterang tak baya bill aa,jangan salah paham tapi sebab kerja-kerja pembaikan jalan kat depan umah ni.aku rasa dia korek dalam sangat sampai terpotong kabel elektrik,ni menurut hubby pas dia call swaythling house.

aku dah klua pagi lagi,since keje ni hari-hari by 0845 aku dah kena klua nak dapatkan bas.so hubby tanya ada elektrik tak waktu aku bangun.seingat aku la,aku on lampu waktu lepak-lepak minum air kat dining hall tu.patutla dia ada kat lab ari ni.kalo tak kiterang nak pegi town nak beli lilin in case balik nanti tade elektrik jugak tapi niat tu batal sebabnya dah petang,kedai pon dah nak tutup.kiterang pon balik je la dengan harapan dah ada cahaya..

rupanya orang baru nak stat keje,huhuhu flat kiterang masih begelap lagi.rupanya betul,kiterang balik ni bergelap,bersejuk dan jugak berlapar.nak masak pon tak bole sebab dapur umah aku ni jenis karan punya.nak bakar instant pizza pon nak kena ada elektrik gak.dah le sini skang bapak sejuk.aku terus masuk bawah duvet brrrr sejukkk

klaka lak rasanya,dah lama tak experience camni.cuma bezanya ada lilin supply kalo tade elektrik,ni cuma bergantung harap kat lcd handphone.takan aku nak tido pkl 7 kut..

akhirnya pukul 8 malam tadi,dah ada elektrik balik.tahniah sebab derang bejaya setelkan prob kabel ni dalam masa 2-3 jam hehe cayala,kiterang tetap setia dengan southern electric hehe

nampaknya aku tuka template lagi.kasik semangat sket

You Might Also Like

7 comments

  1. tuh laa org nak panaskan badan cara lain tanak.. aper aaa...

    ReplyDelete
  2. gelap nyer....susah woo nak baca...lelagi aku yg dah start rabun nih....blog botak pon sama...dia punyer kaler font...bapak ar...susah nak baca...gua tepakse highlight tuk membolehkan gua membacanyer...

    congrats misha sbb dapat keje...jgn lupe snekers aku ek...kekekekekke

    ReplyDelete
  3. terkejut aku.... hover dekat link "about me" keluar gambar ko, bapak beso......

    ReplyDelete
  4. jgnkan ko,aku pong.kang org ingat aku nak iklankan muka sendiri lak ahahahaha

    ReplyDelete
  5. nampaknyer jin sejak tak cacat nih sebok nak kasut.. bai.. lu dah laa pakai sandal itam ajer walaupun byk kasut.. lu apsal..

    ReplyDelete
  6. seriously....programmer? kat UK? library system? for university? gempak siot....i'm so proud of ya.

    ReplyDelete
  7. mmg aaa.. camner tak bangga... gajinyer RM8000.. wuuuhuuuu !!!! kasut !!!kasut!!!kasut

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images