Maal Hijrah 1426

Thursday, February 10, 2005

Selamat Menyambut Awal Muharam 1426.Moga tahun baru ni bawa keberkatan, murah rezeki dan kerahmatan untuk semua.

Untuk aku,aku nak tambah resolutions baru,since aku pon tade pape azam awal tahun 2005 hari tu.Kenapa eh?ntah aa,aku cam telupa sebab selalunya tahun baru kan orang celebrate besar-besaran,tp due to tsunami disasters tu,all celebrations've been cancelled out.Yang penting,kita nak improve dan achieve sumthing,above all aku nak jadi sumbody yang lebih baik dari semalam.

My TOP 10 list:
1.Aku nak lebih concentrate dan rajin-rajinkan diri.Work harder!
2.Mesti dapatkan MSc dengan good result,hehe
3.Wanna luv myself more,so that I can luv people who luv me even more..
4.Jadi anak yang lebih baik
5.Layan awak dengan lebih baik,make his life happier n merrier..i'll be luving u to the fullest!
6.Nak jaga solat..
7.Nak merayau Europe..aku mau ke italy,spain juga mesti..
8.Speaks better english hehehehe
9.Better programmer
10. Err simpan duit?

Simpan duit untuk travel??suppose simpan duit untuk masa depan,mana le tau nak kawen ke kan hehehe ke simpan duit nak shopping?ish,pantang klua aku tgk barang je dan beli..apa laa

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images