jalan-jalan misi makan

Wednesday, November 23, 2011

dengan niat berjalan ke waterpark, tapi kita detour ke kuala kangsar dulu.

aku rasa o.h dah lama mengidam ni, dia kata the last time he had the wantanho was back in 1997. macam kuetiaw kungfu je aku tengok ;)

the first time aku merasa pau ni dalam 2 tahun lepas kut, lepas kiterang frust due to hal uk. umpama satu legend, memang sedap. lembut dan gebu, inti tak kedekut ye. ayam sedap, daging pon sedap, kaya buatan sendiri. itu jelah yang aku merasa..

the famous yut loi's pau

































nak mencari makan sedap kat ipoh takdelah sesenang yang disangka. aku pernah dengar pasal nasi ganja, pon cerita dari kawan-kawan o.h gak. aku ingatkan apalah kan, rupa ada macam nasi kandar, tapi dengarnya pembuatan special. sedap oo, portion is just right, kenyang sampai ke malam.

kedai kopi yun suan loong, ipoh


































misi masih belum berakhir. belum jumpa lagi tempat breakfast yang legen.. wait for it, dary.. legendary =)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images