minimalist

Thursday, October 06, 2011

it's hard to get back to blogging after so long.

kata o.h, blogging is dead. sekarang orang nak mengupdate sesuatu sangat senang, dengan adanya facebook, twitter dan bermacam-macam lagi social networking tools yang ada di dunia yang canggih ni. super ringkas dan super padat. orang macam aku yang layan tulis benda yang berjela-jela ni rasa, susahnya nak put into few words. sementelah broadband ni tak free, jadi maka baiklah kita menggunakan semaksima mungkin. mungkin ada orang yang masih sudi membaca tulisan panjang berjela ;)

yes, i come to realize that my extra time yang tak seberapa itu is much more needed by other people. probably kalau aku punya teknologi canggih seperti ipad (thank you steve jobs) pon belum tentu aku akan sentiasa berblog. blogging yang aku sudah ulang kali cakap, satu terapi yang sangat bagus, bila idea itu datang tanpa henti.

ada satu part dalam komik doraemon bila nobita kena menulis dan kasi alasan yang alangkah bagusnya kalau ada tool yang boleh menulis direct dari apa yang kita fikirkan. wah kalau macam tu memang aku boleh menulis 10 kali sehari, strongly proves that i think a lot inside. tak bagus, sebab punya tendency untuk mendatangkan headache dan heartache. tapi at least aku tak buat dosa free hahaha

ye, pagi ni seumpama satu kejutan dan entah kenapa aku rasa sedih pulak walhal takde kaitan langsung. mungkin sebab apple impress me so much for its clean design and the simplicity concept. neither over the top nor pretentious. kata julia child, simple doesn't mean that it easy. kata o.h once you go mac, you'll never go back.

permulaan yang decent dari saya ;)

ciao and salam

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images