doing fine and still alive

Saturday, January 22, 2011

don't count me out yet.

aku belum bersara lagi dari dunia blogging. aku still think yang blogging ialah salah satu therapy dan juga medium untuk networking sesama kawan-kawan. masih suka juga untuk bercerita dan merepek merapu.

cuma sekarang ni, masa sangat limited. siang memang tak dapat, malam selalunya masak, dinner, kemas pape yang patut dan tidurkan budak-budak ni. selalunya aku pon tertidur sama punya. nantilah aku nak try blogging dari email plak. aaa baru la gila up to date.

sementara nak tunggu nadal main ni (kalau nadal dah main tu memang miss la i) aku melayan laa blog terchenta ni kejap. lagipon natalia tengah napping, kalau tak susah mau fokus. speaking about her, uih nakal boleh tahan sekarang ni. lasaknya lain macam, agresifnya lebih dari aaqilah kecik-kecik dulu. waktu aaqilah kecik-kecik dulu, dia ada 1 habit yakni touching stuffs. dia suka usik, tapi memang usik je la. kalau natalia selagi tak dapat, selagi tu dia tak give up. determine and persistent. mana aku tak makin kurus, kerja mengejar dua orang sekarang. kalau kena tangkap, kuat pulak tu tenaga dia nak meloloskan diri. kalau senyum geram je aku rasa nak gigit-gigit pipi dia. bukan geram sebab dia kasi comel, sebab geram taktik dia nak kasi kita cair plak. kadang-kadang bila aku ngantuk kat ofis, sengih sorang-sorang i bila tengok gambar budak-budak tu kat ipod. haisshh.. windu la plak huhu

aaqilah this year turns 5 kan. so sekarang dia dah pergi sekolah. hari tu bila dapat baju sekolah, aku pon pakaikan untuk fitting. bila dah siap pakai, haii rasa syahdu tengok my petite daughter hari ni pakai baju tadika. memanglah gembira dia dah start pergi sekolah, tapi kejap je kan masa berlalu. sekarang ni natalia still a baby to me, but one day she'll follow aaqilah's footsteps too. aku selalu cakap, nantilah korang besar sket, maa dan ayah nak gi travel dua orang. hakikatnya, aku masih belum sampai hati nak buat camtu despite million times i kept repeating the same sentence. nampaknya bila natalia dah besar sikit, maybe it's time for another one or two =) ops after another backpacking trip.

still in the mood for shopping. already imagining something special for my birthday treat. ada rezeki ada laa tu, insyaAllah. tahun ni saya berazam untuk mendapatkan satu handbag yang sangat kewl kekekke

ok, mencari momentum untuk terus blogging..

You Might Also Like

2 comments

  1. ofis? keje mn beb skrg? cupsters apa cer?

    ReplyDelete
  2. hsbc masjid jamek jue
    cupsters ade je, part time basis plak

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images