yeah we're cool

Tuesday, January 12, 2010

last week sewaktu memilih movie untuk ditonton,

avatar - nearly full house
sherlock holmes - only few seats left

hence it's the imaginarium of doctor parnassus.. only cool people will go and watch this one ;) weehoo

why only cool people? meh aku jelaskan. pertama kerana sudah cool untuk membayar 11 ringgit tanpa sebarang kompromi lagi. sungguh kewl. walaupun memula ada sedikit doubts adakah aku sudah membazir tapi tetap cekal hati dengan perasaan cool. kemudian dengan coolnya melayan tanpa terlayang atau tetido sedikit pun di dalam suasana yang sangat cool, eh silap.. boleh tahan cold. orang yang cool juga untuk bertahan selama 2 jam ++ di dalam movie tanpa merasakan yang yang 2 jam itu macam 3-4 jam. dan diakhiri dengan perbincangan secara ilmiah dengan rakan-rakan membincangkan tentang movie ini secara cool sekali.

tapi apa yang paling cool ialah, membawa bayi berumur 4 bulan setengah menonton movie. jadi yang paling cool sekali ialah miss natalia kita kerana tido 3/4 movie, hanya bangun nak susu di 30 minit terakhir. kemudian dengan coolnya dia tidak menangis hihi

aku dengan teknik cool breastfeeding di dalam movie..

o.h dengan cool sekali memakai carrier natalia, jadi dia tido di atas dada ayahnya

p/s: oklah aku nak tengok avatar 3d sebenarnya muahaha

You Might Also Like

3 comments

  1. hehehe...cool mommy...yeaahhh!!!
    nak kena g menuntut ilmu nie ;)
    ngeh..ngeh..ngeh..

    ReplyDelete
  2. tapi baby dierang bagi masuk ek

    ReplyDelete
  3. durra, ala ilmu sikit2 je hehe

    rat, aku sebenananya main belasah je. tade plak orang tahan jadi ni assumption aku. tapi bising ah dalam tuu

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images