hari hari terakhir

Tuesday, September 20, 2005

walaweh,title tu aku rasa possible to catch up people's attention kut hehe hari-hari terakhir apa?macam-macam orang leh interpret.sebenanya banyak yang aku leh citerkan..

firstly aku rasa hari-hari terakhir as bachelor,atau orang melayu call it as anak dara.aku errr tak berapa gemar perkataan tu,tatau kenapa.ANAK DARA.ye,a single word that symbolize singlehood,or those who are not married yet,a.k.a legally commit to somebody.aku sememangnya dari budak-budak lagi tak berapa gemar bila dengar bila mak aku and sedara mara atau neighbors atau kawan-kawan mak aku bercerita sesama derang,ooo dah anak dara ye,bla bla bla..pastu dengan topik wajib,bila-bila lagi.aku memang malas nak menjawab dan cuba lari as jauh as possible.sekarang ni,especially sekarang ni,sewaktu aku tulis entry nih,rasa tak percaya yang the event tu ialah hujung minggu ni je.

then hari-hari terakhir secara mandatorynya aku duduk dengan parents aku.how do i feel?emangnya aku rasa eppy nak tinggal dengan future hubby nih,tapi kan.. rasa sedih sebab masanya dah sampai.lepas ni aku dah tak bawah responsibily of my dad dah.dia pulak amik alih.transition which is slowly fall on us.bole lagi ke agaknya aku nak mengada-ngada dan gatal-gatal manja kat mak aku.selama 25 tahun ni aku rasa tak penah cukup,almaklumlah aku ni stubborn dan ego sket jadi tak senang nak tunjuk perasaan sendiri =P

lagi hari-hari terkakhir untuk buat sesuka hati aku.untuk bangun lambat walopon hari-hari kena leter(kes tak keje),then malas-malas sesuka hati.walopon i'll be joining somebody soon to wake up late,or maybe very late hahaha(sebab dua-dua tak keje)tapi tadela suka hati sendiri.nak ikut kepala sendiri sangat camne?disebabkan selalunya my stubborn head lead to irrational decisions,normally memang menyusahkan jadi belaja-belajalah dengar cakap orang kan

sememangnya banyak boleh aku tulis pasal hari-hari terakhir ni.sesapa punya experience pon tau-taula kan..

aku pandai masak tau(perasan!!)

You Might Also Like

9 comments

  1. i remember my 'hari hari terakhir'.. :p and then a new life begins.. sebenarnya, pelik gak rasa.. yela.. i know u both as friends.. but i did hv tht thought when icu 2gether back in those days.. terpikir yg korg ni kwn rapat sure bleh jd steady.. xsangka betul!!! hehehe.. get ready 4 a new exciting life!!!

    ReplyDelete
  2. hey.. hari2 terakhir.. erm.. aku rasa sangat menggugupkan buat ko kan kan kan?

    aku cuma nak cakap tahniah.. and aku rasa gembira ko dah nak kawin [dalam paler otak aku ko ni masih lagi 'budak2 ribena'] rasa macam baru jumpe ko zaman skolah dulu. im so happy for both of you..^____^

    and harap korang berkekalan selama2nya. no more lah ayat 'bahagia sampai ke anak cucu'.. aku nak ko bahagia hingga ke akhir hayat.. amin.

    Another thing, aku dan zul tak dapat menghadirkan diri on ur wedding day pasal aku ada orientasi [tempat keja baru yawwl~]. Memang sangat dukacita.. harap ko paham ye.. ape pe pun.. harap majlis kahwin ko berjalan dengan lancar...

    all the best wishes for both of you!!

    *baru jek borak gan kak faiem pasal wedding ko nih.. dia cakap ko pening pasal hantaran tak siap lagi ye..kihkihkih.. kak faim nanti pegi umah ko..

    -tomoko

    ReplyDelete
  3. ja.. bilenye.. bachelorette party? ha... dont even think of it!! hahah.. xde mase punye.....! hope everything will turn up as planned on ur big day... wishing u guys all the best wishes there is.. lots of lov.. mwahs.

    ReplyDelete
  4. kakakakkaka.... kak misha nak kawen.. biar betul nak kawen ngan kenit tuu... baik nko pikir betul2. Ada masa lagi ni. hehhehehe.. Susah kawen ni, penat beb, wa cakap sama lu.

    Nko biar betul tak menyesal ni. Mcm ni la... agak2 nko apa aku nak beli hadiah ni. Gila dah ni tak beli hadiah lagi. Apa aku nak bagi ni... arghhh peningggg..

    ReplyDelete
  5. nampaknye mmg xde bachelorette party utk ko ja.. hehe... jaja sudah selamat ngn kenit akhirnye.. heheh.. err.. dah selamat ke? hehehhehehehe.. kidding mate.. =p

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. bila nak update blog nihhh..
    hehehhehehe....
    nak baca ni...
    cepat la update...
    ramai yang tunggu ni.

    ReplyDelete
  8. aku punye la deleted post tu. tercomment 2x! ;)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images