vip access

Thursday, February 04, 2010

slowly fading, and gone.. hopefully not yet

ada terpike juga nak stop kadang-kadang tu, tapi macam sayang. yelah, 2010 will mark its 6th anniversary. aku bukannya ada cerita, aku bukannya ada berita. kadang-kadang tu nak bikin sensasi juga. tapi lebih kepada sharing, dan such a reminder. to be honest, aku ada jugak la saja-saja belek entri lama-lama, kadang-kadang tu senyum simpul gak haha.. o.h kata tak malu baca blog sendiri.

jadi sementara ni, biarlah dulu aku keep on posting..

towards the new club april nih, aku menjadi a bit neurotic and anxious. cuba ingat-ingatkan balik apa yang aku dah achieved from different perspectives. mestilah ada yang membanggakan dan yang dan tak berapa. orang kata tak usahlah dikenang-kenang, tapi somehow itulah part of aku yang akan dibawa sampai bila-bila.

Adalah sorang makcik tu cakap macam ni,

Put the past behind before you can move on.
Okla, good habits yang aku harap akan diteruskan sampai bila-bila:
  • plenty of water,
  • more readings..
  • banyakkan istighfar
  • more exercises
  • swimming ialah latest terapi
ja ne..

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images